پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, :: 16:37 ::  نويسنده : علی رحمانی

 با برنامه نویس و هکر ۱۴ ساله آشنا شوید!

چند روز پیش در مسابقه ای که توسط TechCrunch برگزار شده بود هکر ها قابلیت های خود را نشان دادند.

به گزارش TechCrunch، در این برنامه غیر از رقابت شدید بین هکرها و برنامه نویسان و حضور بزرگان شرکت هایی مانند Google و Canvas founder حضور یک نفر در بین حاضران جلب توجه می کرد.

jake2

Jake Essman جوان ۱۴ ساله اهل نیویورک به همراه گروهی در این مسابقه شرکت داشت که قصد طراحی جستجوگری مخصوص فروشگاه ها با نام buyby را داشتند که علاوه بر پیدا کردن محصول مورد نظر، نزدیکترین فروشگاه هایی که آن محصول را دارند را نیز پیدا می کرد.

Essman از ۱۰ سالگی کدنویسی می کند و فقط به اصرار مادرش در این مراسم شرکت کرده بود! به گفته او برنامه نویسی جزو تفریحات او به حساب می آید و علاوه بر این پروژه کارهای دیگری نیز انجام داده است.

jake

با این حال هنوز به برنامه نویسی به عنوان یک تفریح نگاه می کند و جالب تر اینکه شغل مورد علاقه او کاملا با تفریحش متفاوت است. او علاقه به پزشکی دارد!

این سوالات به صورت تفکیک هر فصل میباشد و همراه با پاسخ های صحیح امیدوارم برای شما دوستان کارآمد باشد.

برای دانلود سوالات زیر ثبت نام کنید .

 



ادامه مطلب ...
شنبه 25 آذر 1391برچسب:, :: 13:29 ::  نويسنده : علی رحمانی

امروزه با پیشرفت هر چه بیشتر صنعت ساخت قطعات سخت افزار کامیوتر، که از یکسو افزایش کیفیت ساخت این قطعات و از سوی دیگر افزایش امکانات و قابلیت های آن را در پی دارد، کم کم شاهد همه گیر شدن این دستگاه پردازش و وسیله ارتباطی در بین همه اقشار جامعه هستیم. به طوری که در حال حاضر کمتر خانواده ای را می توان پیدا کرد که در منزل خود حداقل یک دستگاه کامپیوتر شخصی، نداشته باشد.

 

از طرفی با پیشرفت نرم افزاری های کاربردی نظیر نرم افزارهای فنی مهندسی ، محاسباتی و آمار ، پردازش تصاویر سه بعدی و ویدئویی و غیره که توان پردازش بسیار بالایی را طلب می کنند، کاربران رایانه های شخصی مجاب می شوند تا از کامپیوتر شخصی خود علاوه بر برخورداری از امکانات مناسب، سرعت هرچه بیشتر پردازش اطلاعات را نیز انتظار داشته باشند. این انتظارات گاها به سطحی می رسد که حتی یک کاربر نیمه حرفه ای را با هزینه های هنگفتی مواجه می کند.

 



ادامه مطلب ...

عرضه کارت های Radeon HD 8000 شرکت AMD به سه ماهه دوم 2013 عقب افتاد. دلیل این کار، سازماندهی مجدد مقامات این شرکت به خاطر عملکرد نه چندان مناسب این شرکت در بازار سه ماهه سوم 2012 گزارش شده است. لازم به ذکر است که Nvidia قصد دارد تا سری جدیدی از Kepler را در 2013 عرضه کند و قبل از تاخیر اعلام شده، AMD قصد داشت تا قبل از اتمام 2012، سری جدید کارت گرافیک های خود را به بازار عرضه کند.

نگاهی به مشخصات احتمالی تراشه های سری 8000

به گزارش سایت Hardware.Info ، قوی ترین تراشه سری 8000 یعنی Venus-XT نسبت به Tahiti-XT، تعداد 8 واحد Compute Unit بیشتری را دارا است و هر Compute Unit دارای 64 واحد ALU می باشد . همچنین تعداد کل پردازشگر های جریانی Venus-XT به 2560 عدد در برابر 2048 عدد Tahiti-XT میرسد و در نهایت، تعداد Texture Unit از 128 عدد به 160 عدد و تعداد ROP ها نیز از 32 عدد به 48 عدد رسانده شده است.

علاوه بر موارد بالا، تعداد ترانزسیتور ها نیز حدود 18% افزایش داشته و از 4.31 میلیارد عدد به 5.1 میلیارد عدد رسیده است .

حال توجه شما را به مشخصات مدل های مختلف این سری جلب می کنم :

 

دانلود Recover My Files v4.9.4.1324 - نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک شده با سرعت بالا

Recover My Files یکی از ساده ترین نرم افزار های بازیابی اطلاعات می باشد. این برنامه توانایی بازیابی اطلاعات پاک شده از قبیل: فایل های پاک شده از سطل آشغال ویندوز، هارد های فرمت شده، آلودگی توسط ویروس ها و خاموش شدن های ناگهانی سیستم ناشی از قطع برق را دارا می باشد. مزیت این نرم افزار نسبت به نرم افزار های مشابه سرعت بالا در پیدا کردن و بازیابی فایل های پاک شده می باشد، این برنامه قادر به بازیابی بیش از 50 نوع فایل مختلف می باشد و شما می توانید مشخص کنید که از میان اطلاعات قابل بازیابی فقط فرمت خاصی برگردانده شود، این نرم افزار همچنین قادر به بازیابی ایمیل ها، پرونده ها، آرشیو ها، عکس ها، فیلم ها و موزیک های پاک شده نیز می باشد.

Mohandes Rangbar

Download-Clilck

Password:www.p30download.com

درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتان خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سخت افزار کامپیوتر و آدرس hardwargrup.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان